2011. július 11., hétfő

Angyal szállt a Földre le


Tegnap megszületett imádott barátnőm kislánya, Helga. Kismama és kisbabája jól vannak, mint ahogy az éppen születésnapját ünneplő édesapa is.
Két órával a könnyűnek egyáltalán nem nevezhető, 12 órás szülés után már ott voltam mellettük. Sírtunk, nevettünk, megengedték, hogy én is megéljem velük a csodát.
Mert most tényleg egy Angyal szállt a Földre le. Fekete hajú, szépen megtermett, egészséges kis tünemény.
A család nem kis utat tett meg idáig, megérdemlik a felhőtlen boldogságot. Közös életüket mindig a béke és a szeretet jellemezte, de komoly buktatókat is gördített lábuk elé a sors: imádott családtagok elvesztése, egészségügyi, munkahelyi gondok. Ők azonban mégis mindig megmaradtak egymásnak, összetartó, lehetetlent és szomorúságot nem ismerő embereknek. Hosszú, boldog együtt töltött éveiket koronázták meg kislányuk születésével.
Kapcsolatunk Lilivel még az egyetemen indult, idestova kilenc éve elválaszthatatlanok vagyunk!
Mindig számíthattam rájuk én magam is: jóban-rosszban mellettem állt férjével együtt, akit szintén jó barátomnak mondhatok. Lilivel terhességünk egy szakasza is egy időre esett, így tapasztalatainkat e téren is megoszthattuk egymással. Sokat tanultam tőle, s még fogok is! Most jön a gyakorlati képzés…
Lilla most megkapta, ami mindig is járt neki: Angyal szállt hozzá a Földre le és tudom, hogy mostantól kezdve csupa jó fog történni velük. Mert ha valaki, hát ő megérdemli!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése